Collamask hakkında düşünceniz neler (Yüz maskesi)

tuni | 14:30:00 |

Kozmetik Collamask bana yoldaş verdi anlamına gelir. Bu gün için bu hazırlık hakkında bir şey duymadım. Diğer üreticilerin ürünlerini kullanılan ve yeni bir şey denemek istemiyordu. İlaçlar bu maskeyi teklif vardır. Onlar mükemmel bir ürün olduğunu söyledi.

Ben bunu denemeye karar verdi, ama ilk dikkatli internette bilgi almak, bu ürün hakkında çeşitli insanlardan müşterilerin algı Collamask ve kanaat. Hepsi ben Collamask krem forumları da dahil olmak üzere, bulabiliriz. Bu, ben Collamask krem Sırbistan'da kullanım çok deneyime sahip olmadığı sonucuna varıldı.
Bu maske nedir?

Bu kozmetik ürün temel etkisi olduğu yalnızca doğal maddeler içerir:
• Kırışıklıkların giderilmesi;
• Cilt tonunu geliştirmek;
• güçlendirilmesi ve cilt hidrasyon;
• Cilt koruması.

Bu ürün herhangi bir gizli maddeler içermez. Her şey oldukça ambalaj üzerinde belirtilmiştir. Maske kolajen, uçucu yağ palmarosa, amino asitler, betain, mavi kil ve sodyum alginat bulunur. Talimatlar biraz yazılmıştır Çünkü, internette bu maddelerin bir açıklama buldum.
Şüpheli bir şey bulamadık.1.Kolagen cildin yapısı ve hizalama çizgileri geri nemi korur.2.Aminokiselina erken yaşlanmaya karşı cildi korur.3.Plava kil, cildi temizler genişlemiş gözenekleri azaltır.4.Natrijum alginat deniz yosunundan elde edilen bir polisakarittir. Peki cildi nemlendirir ve toksinleri temizler.5.Betain hidrasyon kaybını önler.6.Eterično palmarosa yağı, bağışıklık sistemini güçlendirir hoş bir kokusu vardır.
sülfatlar, fosfatlar, parabenler: Tam maske, ürünün raf ömrünü uzatmak bazı bileşenleri kapsamaktadır. Tabii ki, onlar cilt yüz için sağlıklı değil, ama uzun ömür ve ürünün tazeliği için gereklidir. Ve bu nedenle, ben bu ek maddeler bizim gözlerinizi kapatın düşünüyorum.
alergičku reaksiyonu ekarte etmek için, ben önkol cilt üzerinde bazı krem ​​koymak ve ben yaklaşık on dakika bekledi. Bu maske bir alerjen olmadığı açıktır olunca, ben prosedürü başladı.
Ben büyük bir sonuç var !!! Yaklaşık daha sonra. Öncelikle bana bu maskelerin kullanımı sonucu bekliyoruz hangi diyelim. Ben dudakları ve gözlerinin köşelerinde görünür hale gelmiştir ince çizgiler, kaldırmak istedi.
B yazılır talimat krem Collamask yapar anlamına geliyordu:
• İki hafta boyunca cildi yumuşatma;
Epidermis hidrasyon • ve cilt yapısını yeniden.

ve üstelik
• Herhangi bir cilt tipine uygun olan;
• yirmi beş yıl kullanılabilir;
• Değil alerjenler;
• kalıcı bir etkiye sahiptir.

Ben maskelerin kullanımı elde ne?

Şimdi diyebilirim ki maskelerinin kullanımı ve sonuçları:
• Yüz güçlü ve kırışıklıklar daha az görünür hale;
• Cilt düz bir renk ve elastikiyet verilir;
• gözenekler daha ince oldu;
• yavaşça alnına derin kırışıklıkları yumuşatmak başladı.

Ve şimdi benim görünüm gibi daha bana bir sürü. Bu etki, üç daha fazla tedavilerden sonra ulaşılır!
Ben bir gerçeği fark etti. ürünü kullanılarak, iyi etkiler elde etmek amacıyla, yüz maskeleri Collamask kullanım kurallarını takip ve dikkatli bir şekilde tedavisi için bir cilt hazırlamak önemlidir. O tedaviler arasında mola sırasında yüz önemli olduğunu hatırlamak önemlidir.
Kullanım Koşulları
Tam bir sonuç için ne yapmalı? Hala tutmak gereken birkaç basit kural vardır:• İlk süt, tonik veya jel yardımıyla cilt temizlemek;• yüzünde sorun alanları üzerinde maskeyi koymak;• Bir yatak veya Kanepeye uzanıp müzik ve rahatla açın;• 20 dakika bekleyin ve dikkatlice ılık suyla maskeyi yıkayın;• Nemlendirici etkisi ile herhangi bir krem ​​koymak;• bir veya iki kez haftada bir maske kullanın.
Bu tek başına kurallar diğer üreticilerin maske kullanımı sırasında kullanılan, ama çok iyi bir etkisi asla olabilir.
Doğa, bazı olumsuz görüşler kullanıcı Collamask maskeleri oluşturan internette gördüm, ama bu güzellik ürünü denemeye karar verdi ve ben elde edilen sonuçlar çok memnun oldu kullanımdan sonra söyleyebiliriz.
Bu maske arkadaşlar tavsiye zaman olumlu özellikleri bir dizi hakkında onlara:• ucuz ama çok etkili bir ürün;• cildin gençliğini geri salonda kozmetik hizmetlerini kullanmak için gerek yoktur;• Tamamen doğal bileşimi;• Kullanımı kolay;• hiçbir yan etkisi;• Tüm cilt tipleri için uygundur;• gözenekleri tıkar etmeyin;Ürün doğru kullanılırsa •, efekt kullanımının iki hafta sonra gelir;Ürün haftada iki kez daha fazla kullanılabilir, çünkü • krem ​​tüp kabul zaman kullanımı için yeterlidir.
Ben maskeleri hakkında söylemek istediğim bu. Bazı güzellik salonları ve plastik cerrahi tedaviler yerine kozmetik ürünler olduğunu düşünüyorum. Ben sadece kozmetik ürünlerin hiçbiri yardımcı olmuyor bu durumda bir güzellik ya da cerraha gitmek gerektiğini düşünüyorum. Bir maske kullanmak vermedi insanların kendi tavsiyelerini dinlemek gerekmez. Bildiğiniz olamaz - Bunu kullanmak istemiyorsanız, sanırım.

Ve nihayet maske Collamask yasası, arkadaş veya meslektaş anne, anne için büyük bir hediye olduğunu söylemek istiyorum. Bu durumda, bu hediyeyi gençlik ve güzellik içten arzusudur. Herhangi bir kadın mutlu kılan tüm bağımsız onun yaşı.

Etiket: