Saç spreyi Hair Megaspray hakkındaki yorumum

tuni | 14:24:00 |

Hayatımda sadece bir kere kalın, güçlü ve gerçekten güzel saçlara sahip olmuştum, o da hamilelik dönemindeydi. Hormonlardan mıdır bilmiyorum saçlarım okadar gür, güzel ve parlaktı ki yolda giderken herkes dönüp bana bakıyordu. Maalesef bu güzellik uzun sürmedi. Bebeğin doğumundan 2 ay sonra saçlarım dökülmeye başladı, hemde öyle iki-üç tel değil, baya tutam tutam saçlarım tarağın üstünde kalıyordu. Ön taraftan kellenmeler belirmeye başlamıştı bile. Panik içindeydim. Bir şeyler yapmak zorundaydım.
Belkide saçlarıma vitamin yetmiyordur diyerek eczaneden vitamin kompleksi aldım, reklamlardaki şampuanlarla yıkadım, ev yapımı maskeler denedim – hiç biri işe yaramadı. Gittikçe durum daha da kötüleşiyordu.
Bir gün kosmetolog arkadaşım Aylin çalıştığı güzellik salonuna davet etti beni ve saçlarıma bakım yaptı. Çok iyi geldi, ama öyle pahalı prosedürlere maalesef her gün verecek param yok. O gün Aylin bana bir sır verdi, meğer salonda yapılan bakımın aynısını evde kendim de yapabilirmişim. Hemde 10 katı daha ucuza. Arkadaşımın yorumuna göre ucuz ve çok etkili bir saç bakım ürünüymüş.
Sırrın adı – Hair Megaspray saç spreyi. Anlattığına göre aynı ürün pahalı güzellik salonlarında kullanılır ve müşterilerden kat katı gelir elde ediliyormuş. En önemlisi de kullananlar pek memnun kalıyormuş.

Hair Megaspray saç spreyi nasıl çalışır? Nelere iyi gelir?

İsmi geçen spreyin nasıl bir şey olduğunu merak edip araştırmaya karar verdim. Meğer bu ürün lisanslı ve bütün uluslararası standartlara uymaktaymış. Şirketin resmi web sitesinden okuduğum ve anladığım kadarıyla düzenli kullanıldığında Hair Megaspray aynı anda bir sürü derde deva olurmuş. Mesela:
  • Saç köklerini güçlendirir, dökülmesini önler;
  • Saçların büyümesini sağlar;
  • Saç köklerini besler;
  • Nemlendirir;
  • Ultraviyole ışınlarından korur;
  • Saçların kırılganlığını azaltır;
  • Antistatik etkisi sağlar;
  • Saçlar ışıltı ve ihtişam verir.
Sizi bilmem, ben baya etkilendiğimi söyleyebilirim. Kabul etmek gerek her saç spreyi ultra viyole ışınlarına karşı korumaz. Bir tek o değil, Hair Megaspray sayfasında kullanıcılardan gelen onlarca olumlu yorum okudum. Bu güne kadar kullananların % 98 memnun kalmış olması benim için çok şey ifade ediyor.

Peki Hair Megasprey içeriğinde neler var? Hangi malzemeler ve besinler mevcut?

Öncelikle belirtmek istiyorum ki bileşiminde %100 doğal vitamin formülü mevcut. Bu da demektir ki asla yan etkisi, alerji, yada benzeri şeyler başınıza gelmeyecektir.
  1. Papatya ve ısırganotu özü – saç derisini rahatlatır, iltihabı ve alerjiyi azaltır, saçlara parlaklık ve hoş koku verir;
  2. Dulavratotu yağı – saç köklerini güçlendirir, saçın yapısını geliştirir ve kırık uçlarla etkin bir şekilde savaşır;
  3. Argan yağı – güçlü antioksidan, saçları zararlı UV ışınlarından korur, parlatır, yumuşaklık verir;
  4. E vitamini – tüm vücudu canlandırmakla kalmaz, saçı güneşin zararlı etkisinden korur, köklerine giden kan dolaşımını artırır, saçların ağarmasını engeller;
  5. A vitamini — saç köklerini güçlendirir, büyümelerini artırır ve saç dökülmesini engeller;
  6. Hindistan cevizi ve avakado yağı — saç dökülmesini durdurur, fiziksel etkiler ve boyalara karşı korur, büyümeyi etkinleştirir, ipeksi ve sağlıklı bir parıltı verir;
  7. Tarçin yağı ve organik kırmızı biber özü — güçlü bakteri yok edici, iltihaplanma karşıtı ve yatıştırıcı etkisi vardır.

    En iyi sonuç için uymanız gereken talimatlar:

    • Spreyi sadece kafa derisine değil tüm saça sıkın. Köklere hafifçe masaj yapın.
    • Plastik yada havluyla başınızın etrafını sarın.
    • Bir saat o şekilde tutun, daha sonra sıcak suyla normal bir şekilde yıkayın.
    Sipariş ettikten 4 gün sora kapıma kadar teslim ettiler. Kutusu güzel, renkli, içinde güvenlik kodu vardı.
    Spreyi başıma ve saçlarıma sıktım, kıvamı çok hoştu, asla yağlı değil.Sonra masaj yaparak saç köklerini ovdum. Daha sonra havluyu başıma dolayıp 1 saat yattım, müzik dinledim. En son olarak duşa girdim ve saçlarımı bir güzel yıkadım. Bu prosedür günde sadce 1 saatimi alıyor olması güzel, bebeğim uyurken bile salon bakımı yapabiliyorum.
    Kullanmaya başladığım günden bu yana henüz 1 hafta geçti. Saçlarımın şimdiki hali önceden olduğundan çok daha iyi. Saçlarım artık dökülmüyor, daha kolay taranır oldu. Bir de bu spreyın kokusunu belirtmel istiyorum – okadar güzel kokuyor ki artık parfüm sıkmama bile gerek kalmadı. Beğenmediğim tarafına gelince —  biraz kafa derim kaşınmaya başladı, ama sanırım bu yeni saçların çikmasından dolayı, yani alerjik bir durum değil.
    Paketinde yazdığına göre saçların tamamen düzelmesi için en az 2 hafta kullanılması gerekiyor. Çok merak ediyorum sonuç nasıl olacak, ki şimdiden muhteşem saçlara sahibim.

    Hair Megaspray nerden, nasıl elde edilir, fiyatı nedir?

    Belirtiler 2 haftalık sürecin henüz geçmemesine rağmen saçlarım parlaklığa ve ipeksi bir yumuşaklığa kavuştular, artık hiç dökülmüyorlar ve kellenmiş bölgelerden yeni saçlar çıkmaya başladı bile. Bendeki bu  değişimi gören arkadaşlarım da denemeye karar verdiler.
    Sipariş vermek isteyenlere hep söylüyorum – yukarıda bahsi geçen saç spreyi eşsiz bir güvenlik kodu içeren orijinal paketlerde satılır. Taklitlerden sakınmak gerek, yoksa üzücü sonuçlarla karşılaşabiliriz. Sahte mal aldığımızda sadece paramızı değil, saçımızı da kaybedebiliriz.

Etiket: